مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 23:302021-04-17پزشكي

آمار کرونایی ها در چهارمحال و بختیاری فراتر از وضعیت قرمز


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه تعداد بیماران سرپایی و بستری استان از وضعیت قرمز فراتر رفته است، گفت: ظرفیت بخش های بیماران کرونایی در حال تکمیل است و در صورت افزایشی بودن روند آمار بستری های کرونایی از نقاهتگاه استفاده می کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه تعداد بیماران سرپایی و بستری استان از وضعیت قرمز فراتر رفته است، گفت: ظرفیت بخش های بیماران کرونایی در حال تکمیل است و در صورت افزایشی بودن روند آمار بستری های کرونایی از نقاهتگاه استفاده می کنند.

مجید شیرانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ظرفیت بخش های بیماران کرونایی در حال تکمیل است، اظهار کرد: با تعطیل کردن ارائه خدمات درمانی در بخش های غیر ضروری، درصدد هستیم از تمامی ظرفیت ها برای ارئه خدمات به بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان استفاده کنیم، اما اگر روند بستری هم چنان افزایشی باشد، بالاجبار باید برای بستری بیماران از نقاهتگاه استفاده کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: نقاهتگاه مرکز استان با همکاری سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، هلال احمر، آتش نشانی، آموزش و پرورش، اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی تجهیز و آماده ارائه خدمات به بیماران کرونایی شد، تجهیز این نقاهتگاه نیازمند وسایل مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کرونایی ها در چهارمحال و بختیاری فراتر از وضعیت قرمز

آمار کرونایی ها در چهارمحال و بختیاری فراتر از وضعیت قرمز