مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 20:252021-04-17اقتصادي

تداوم صادرات از مرز چذابه / صدور مجوز صادرات گوجه به عراق


صادرات از مرز چذابه علی رغم برخی موانع، با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: صادرات از مرز چذابه علی رغم برخی موانع، با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.

شهلا عموری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: صادرکنندگان در مرز با رعایت پروتکل های بهداشتی مشترک تعیین شده بین جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق، کار صادرات کالا از مرز چذابه را انجام می دهند.

وی افزود: صادرات کالاهای ایرانی از مرز چذابه به سمت کشور عراق به صورت متوسط روزانه توسط 200 کامیون حمل بار انجام می شود و با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی، روند صادرات بدون محدودیت به کشور عراق در حال انجام است.

رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: در حال حاضر محصولاتی از جمله تره بار، سنگ مرمر و گرانیت، خیارشور و ترشی، کیک و شکلات و بیسکوییت، کاشی سرامیک، دیوارپوش، درب بطری، گچ، سیمان سفید، ظروف یکبار مصرف، رب گوجه، سس و آبلیمو، مصنوعات پلاستیکی و یونولیت از خوزستان به کشور عراق صادر می شوند.

وی از صدور مجوز واردات گوجه به کشور عراق در هفته گذشته خبر داد و افزود: بر این اساس، صادرکنندگان می توانند در طول ایام ماه مبارک رمضان به صادرات این محصول ویژه به کشور عراق از مرزهای استان خوزستان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم صادرات از مرز چذابه / صدور مجوز صادرات گوجه به عراق

تداوم صادرات از مرز چذابه / صدور مجوز صادرات گوجه به عراق