مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 20:252021-04-17ورزشي

فولاد در حد آسیا شخصیت پیدا کرده است


یک مربی فوتبال با بیان این که نکونام با برد تیمش مقابل الوحدات مزد زحمات و تلاش هایش را گرفت، گفت: فولاد شخصیت تیمی در حد آسیا پیدا کرده است و می تواند از این به بعد نیز همچون گذشته حرف های زیادی برای گفتن در فوتبال کشور و آسیا داشته باشد.

- ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال با بیان این که نکونام با برد تیمش مقابل الوحدات مزد زحمات و تلاش هایش را گرفت، گفت: فولاد شخصیت تیمی در حد آسیا پیدا کرده است و می تواند از این به بعد نیز همچون گذشته حرف های زیادی برای گفتن در فوتبال کشور و آسیا داشته باشد.

امین سبحانی در گفت و گو با ایسنا، درباره بازی فولاد ایران مقابل الوحدات اردن، اظهارکرد: تیم فولاد با توجه به بازی های خوب قبلی و شخصیت قوی خود که در لیگ قهرمانان آسیا به همه القاء کرده است، در دیدار با الوحدات نیز با اعتماد به نفس بالا ظاهر شد و توپ و میدان را کاملا در اختیار داشت.

تیم الوحدات با ایجاد لایه های دفاعی و تراکم بالا در یک سوم دفاعی خود، سعی در بستن مسیرهای نفوذ تیم فولاد داشت و تا حدودی هم در اجرای این تاکتیک در نیمه اول موفق بود.

وی ادامه داد: تیم فولاد برای رهایی از پرس و تراکم بالای تیم الوحدات، اقدام به بازی سازی با تعداد پاس های کوتاه متوالی و بردن بازی به کناره ها و ارسال کرد که با مقاومت خوب تیم الوحدات مواجه شد اما در نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد در حد آسیا شخصیت پیدا کرده است

فولاد در حد آسیا شخصیت پیدا کرده است