مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 20:152021-04-17اقتصادي

پلمب کلینیک های درمانی متخلف غرب اهواز


رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با بیان اینکه در روزهای گذشته در مواردی کلینیک های درمانی متخلف پلمب شده اند، گفت: در مطب ها و اماکن درمانی که جزو گروه یک هستند، - به همکاران خود در مطب ها، آزمایشگاه ها، رادیولوژی ها و سایر مراکز درمانی توصیه اکید بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی داریم.

دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به میزان اجرای پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در مناطق غرب اهواز اظهار کرد: رعایت پروتکل ها توسط خدمت گیرندگان (مردم) به طور متوسط 70 درصد و توسط خدمت دهندگان شامل اصناف، مغازه ها و ادارات به طور متوسط 80 درصد است؛ البته در بعضی نقاط مانند کیانپارس و مرکز شهر رعایت پروتکل ها بیشتر از مناطق حاشیه ای است.

وی افزود: طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا فعلا گروه های شغلی 2، 3 و 4 باید تعطیل باشند.

با گروه شغلی یک که مایحتاج مردم را تأمین می کند با احتیاط بیشتری برخورد می کنیم اما نظارت های ما شدیدتر می شود و اگر احساس کنیم فعال بودن واحدهای گروه شغلی یک نیز خطری برای شهروندان به وجود می آورد، قطعا برخورد خواهیم کرد.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: به عنوان مثال میوه فروشی ها و نانوایی ها در گروه شغلی یک هستند و باید فعالیت داشته باشند اما اگر قرار باشد در این واحدهای صنفی میزان رعایت دستورالعمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب کلینیک های درمانی متخلف غرب اهواز

پلمب کلینیک های درمانی متخلف غرب اهواز