مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 19:152021-04-17سياسي

طرح اطعام مهدوی در قم آغاز شد


طرح اطعام مهدوی به مناسبت ماه رمضان و با هدف توزیع بیش از 200 هزار غذای تبرکی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در میان نیازمندان استان قم با تلاش خادمان حرم مطهر آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم افتتاحیه طرح اطعام مهدوی با حضور آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان و امام جمعه قم، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ، اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان، جعفر صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد کشور و جمعی از مسئولان حرم مطهر حضرت معصومه(س) در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد.

آیت الله سید محمد سعیدی در این دیدار با بیان اینکه امام زمان(عج) اعظم نعمت های خداوند بر بندگان است، اظهار کرد: دعا و ذکر برای امام زمان(عج) تذکری است که ما صاحب داریم درحالی که در مکاتب دیگر این توجه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ما در بلایا و مصیبت ها پناهگاه داریم و تحت امر ولی خدا هستیم، افزود: همانطور که امیرالمؤمنین (ع) در ماه مبارک رمضان بار اطعام به فقرا را خودشان به دوش می کشیدند مقام معظم رهبری نیز در همان مسیر ملت را رهبری می کنند و مردم و مسئولان را امر به مواسات کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه همه ما در معرض آزمایش و امتحان برابر عمل به امر ولی خدا هستیم، ادامه داد: آنچه مورد نظر ولی امر(عج) اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اطعام مهدوی در قم آغاز شد

طرح اطعام مهدوی در قم آغاز شد