مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 18:452021-04-17سياسي

تداوم روند افزایشی کرونا در استان سمنان در هفته های آتی


واحدهای صنفی و سوپر مارکت هایی که براساس رنگ بندی شیوع کرونا در استان سمنان باز هستند در صورت تخلف و نقض دستورالمعل های بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان از مسوولان خواست: واحدهای صنفی و سوپر مارکت هایی که براساس رنگ بندی شیوع کرونا در استان سمنان باز هستند در صورت تخلف و نقض دستورالمعل های بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس، پلمپ شوند.

علیرضا آشناگر در ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: وضعیت کشور کماکان از نظر شیوع کرونا ویروس نگران کننده است و شیب شیوع این ویروس همچنان صعودی است.

وی خاطر نشان کرد: استان سمنان هم از نظر وضعیت شیوع کرونا ویروس، روند صعودی دارد اگرچه به نسبت دیگر استان های کشور، شیب شیوع این بیماری کمتر است که این امر به دلیل آن است که استان سمنان دیرتر از دیگر استان ها وارد پیک جدید شیوع کرونا شد و روند شیوع کرونا در استان در هفته های آینده افزایشی خواهد شد.

آشناگر اضافه کرد: هنوز به پیک قبلی شیوع کرونا در استان سمنان نرسیدیم و امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به پیک گذشته نرسیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه رعایت دستورالعمل بهداشتی تنها راهکار مقابله با تداوم شیوع کرونا در استان سمنان است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم روند افزایشی کرونا در استان سمنان در هفته های آتی

تداوم روند افزایشی کرونا در استان سمنان در هفته های آتی