مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 18:002021-04-17اقتصادي

در بازارچه های سیار زیرزمینی چه می گذرد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، دستفروشی از جمله مشاغل کاذبی است که با گسترش شهرنشینی و افزایش جاذبه های شهری ظهور کرد؛ این پدیده از دیرباز در نتیجه مهاجرت افراد کم بضاعتی که به دلیل نداشتن شغل مناسب راهی شهرهای بزرگتر شدند به وجود آمد .

- دستفروشان در خیابان ها و در وسایل حمل و نقل عمومی بویژه مترو به صورت سیار یا ثابت کالاهایشان را می فروشند، اما این امر نارضایتی بسیاری از مسافران را به همراه داشته و دارد خصوصا در شرایط امروز که بحران کرونا نیز وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، دستفروشی از جمله مشاغل کاذبی است که با گسترش شهرنشینی و افزایش جاذبه های شهری ظهور کرد؛ این پدیده از دیرباز در نتیجه مهاجرت افراد کم بضاعتی که به دلیل نداشتن شغل مناسب راهی شهرهای بزرگتر شدند به وجود آمد این افراد کم درآمد برای امرار معاش و تأمین نیازهای خود در خیابان ها و معابر شهری به این کار مشغول بودند که اغلب جای ثابتی برای این کار داشتند اما امروزه این وضعیت تغییر کرده و دستفروشی از سطح شهر به قطاهاری مترو راه یافته و مترو را به بازارچه هایی سیار تبدیل کرده است.

در حقیقت افرادی که به این کار روی می آورند کسانی هستند که تا حدود زیادی از سایر مشاغل رسمی جا مانده اند و دستفروشی آخرین انتخابی است که می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بازارچه های سیار زیرزمینی چه می گذرد؟

در بازارچه های سیار زیرزمینی چه می گذرد؟