مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 17:202021-04-17سياسي

بن_بروجن باید تا پایان دولت فعلی به پایان برسد


شورای تبیین بسیج دانشجویی استان با صدور بیانیه ای تاکید کرد: این بار صراحتاً اعلام می داریم که پروژه انتقال آب بن - بروجن باید تا پایان همین دولت به بهره برداری برسد و تمام جوانب تامین امنیت این پروژه مستقیماً بر عهده وزارت کشور و نیرو خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، شورای تبیین سه رودخانه بزرگ کشور یعنی زاینده رود، کارون و دز است شدت بیشتری دارد.

متاسفانه با وجود منابع آبی عظیمی که در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد اما قریب به 500 هزار نفر یعنی بیش نیمی از مردم استان با مشکل بی آبی و نه کم آبی مواجه اند و علنا زندگی و معیشت این مردم به مخاطره افتاده است.

مردم استان چهارمحال و بختیاری از دیرباز با زاینده رود گذران زندگی کردند و سختی کوهستان را به جان خریده اند و امروز مظلومانه حتی یک قطره آب هم بر این مردم دریغ می شود.

کسانی که بیشترین بها را برای آب داده اند کسانی که خانه ها، زمین های کشاورزی، روستا و شهرهایشان برای احداث سدها و تونل های انتقال آب نابود و ویران گشته، امثال دریاقلی سورانی هایی که روزی ناجی آبادان و خرمشهر در دوران دفاع مقدس بودند به خاطر همین مسائل مجبور به کوچ شدند و اکنون حتی حق آبه قانونی خود را نیز دریافت نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن_بروجن باید تا پایان دولت فعلی به پایان برسد

بن_بروجن باید تا پایان دولت فعلی به پایان برسد