مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 17:152021-04-17سياسي

همگرایی مسئولان زمینه ساز توسعه است


رییس جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان گفت: همدلی و همگرایی مسئولان زمینه ساز رشد و توسعه هرچه بیشتر استان کردستان است و این همدلی و همگرایی ضریب اثر گذاری فعالیت های دستگاه های اجرایی را در جامعه ارتقاء می دهد.

- ایسنا/کردستان رییس جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان گفت: همدلی و همگرایی مسئولان زمینه ساز رشد و توسعه هرچه بیشتر استان کردستان است و این همدلی و همگرایی ضریب اثر گذاری فعالیت های دستگاه های اجرایی را در جامعه ارتقاء می دهد.

اکبر اسدی، امروز، 28 فروردین ماه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان کردستان اظهار کرد: کمیته امداد یکی از یادگارهای حضرت امام بوده که به منظور محرومیت زدایی در جامعه تاسیس شده است و حرکت دانش بنیان این نهاد فرهنگی می تواند سرعت اثرگذاری خدمات کمیته امداد در جامعه مددجویی را افزایش دهد.

وی افزود: جهاددانشگاهی نیز به عنوان یکی از نهادهای مولود انقلاب اسلامی به منظور ارائه خدمات ارزشی و فرهنگی در دانشگاه ها تشکیل شده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان ادامه داد: یکی از شاخص های ارزیابی این نهاد علمی- فرهنگی، فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده که در چندین دیدار با مدیران جهاد دانشگاهی بیان فرموده اند، که این امر مسئولیت جهادگران را در ادامه خدمت به جامعه سنگین تر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگرایی مسئولان زمینه ساز توسعه است

همگرایی مسئولان زمینه ساز توسعه است