مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 16:302021-04-17سياسي

ایجاد 1500 شغل برای زندانیان خراسان شمالی در اولویت استان است


استاندار خراسان شمالی بر لزوم اجرای طرح های اشتغال زا برای زندانیان استان تاکید کرد و گفت: گام نخست ایجاد اشتغال برای هزار و 500 زندانی و یکی از اعضای خانواده آن ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی عصر شنبه در جلسه بررسی تفاهم نامه های خراسان شمالی با سازمان زندان های کشور که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح هایی با هدف ایجاد شغل پایدار با تاکید بر حرفه آموزی در دستور کار باشد تا دغدغه اشتغال و درآمد زندانیان و خانواده های آنان برطرف شود.

استاندار خراسان شمالی ایجاد اشتغال و حرفه آموزی برای مجموعه هزار و 500 نفری زندانیان و یکی از اعضای خانواده های آنان را گام نخست دانست و گفت: در بحث حرفه آموزی باید جغرافیای سیاسی سکونت زندانیان مورد توجه باشد.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی با تاکید بر آمادگی دولت برای ایجاد زیرساخت های لازم در خصوص ایجاد اشتغال برای زندانیان و خانواده های آنان، گفت: برای انجام کاری ماندگار بخش خصوصی متخصص به عنوان سرمایه گذار طرح باید پای کار بیاید.

وی افزود: تلاش داریم با اجرای طرح های اشتغال زا پایدار وضعیت زندانیان تغییر کند و تبدیل به فردی دارای کرامت در جامعه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1500 شغل برای زندانیان خراسان شمالی در اولویت استان است

ایجاد 1500 شغل برای زندانیان خراسان شمالی در اولویت استان است