مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 16:152021-04-17سياسي

جهانگیری: ملت ایران قدردان خدمات و از خودگذشتگی های ارتش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیامی به فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن روز ارتش را به همه فرماندهان، - فرارسیدن 29 فروردین؛ روز ارتش، روز پایمردی ها و فداکاری های ارتشیان سرافراز؛ این حافظان مرز ها و تمامیت ارضی کشور و مدافعان امنیت ایران عزیز را به همه فرماندهان، افسران، درجه داران، سربازان و کارکنان ارجمند ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می گویم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه و در همه عرصه ها برای اقتدار ایران و نظام و خدمت به ملت بزرگ ایران پیشرو و پیشگام بوده است.

ارتش با خلق حماسه های ماندگار در دوران دفاع مقدس، پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی، عمل به وصایای امام راحل و رهنمود های رهبر معظم انقلاب و عمل به مسئولیت های اجتماعی به ویژه خدمت رسانی به مردم در بحران های سخت همچون سیل و زلزله و نمونه اخیر آن در مقابله با بیماری کرونا خوش درخشیده است.

بدون تردید ملت قدرشناس ایران به فرزندان غیور و پرتلاش خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران می بالد و قدردان خدمات و از خودگذشتگی های آنان است.

از خداوند بزرگ سعادت و سربلندی و توفیق روز افزون ارتش جمهوری اسلامی ایران را در مسیر پرافتخار حراست و حفاظت از آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی ایران مسالت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: ملت ایران قدردان خدمات و از خودگذشتگی های ارتش است

جهانگیری: ملت ایران قدردان خدمات و از خودگذشتگی های ارتش است