مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 16:102021-04-17سياسي

سلامت انتخابات موجب حضور حداکثری مردم پای صندوق رای می شود


استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه استان در انتخابات گذشته جزو کم تخلف ترین استانها بوده، گفت: صحت و سلامت انتخابات موجب انگیزه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی شجاعی عصر شنبه در نشست با اعضای هیأت بازرسی انتخابات خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اساس برگزاری انتخابات در استان رعایت اصل صحت و سلامت انتخابات است تا شاهد انتخاباتی با مشارکت حداکثری باشیم.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر رعایت آداب برگزاری انتخابات گفت: صحت و سلامت انتخابات موجب انگیزه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و رقابت سالم بین کاندیداها خواهد شد.

وی افزود: پذیرفتن انجام وظیفه در هیأت های اجرا و نظارت بر انتخابات به معنای عدم حمایت از کاندیدای خاص و سمت و سو دادن به انتخابات است، بنابراین در تعیین بازرسان صندوق های رأی باید نهایت دقت را داشته باشیم.

شجاعی با تاکید بر آموزش لازم به بازرسان و سربازرسان برای شناخت چهارچوب اختیارات و وظایف خود، بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون در هر انتخاباتی به دنبال کوبیدن بر طبل جانبداری، تقلب و عدم صحت در برگزاری انتخابات بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت انتخابات موجب حضور حداکثری مردم پای صندوق رای می شود

سلامت انتخابات موجب حضور حداکثری مردم پای صندوق رای می شود