مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 16:002021-04-17سياسي

تشکیل شورای نظارتی در جهت تحقق شعار سال 1400


مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس، موضوعات مطرح شده در هفدهمین جلسه شورای معاونین و مشاورین مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی به تشریح موضوعات مطرح شده در هفدهمین جلسه شورای معاونین و مشاورین مجلس شورای اسلامی پرداخت.

نگاهداری، مهمترین موضوع مطرح شده در این جلسه را اقدامات مجلس در راستای تحقق شعار سال 1400 (تولید؛ پشتیبانی­ها، مانع زدایی­ها) عنوان کرد که به صورت ویژه در این جلسه به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیوان محاسبات کشور پرداخته شد.

رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و نظر به اهمیت موضوع حمایت از تولید و تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و خنثی نمودن تحریم ها و رفع هر گونه موانع و افزایش توان تولیدی کشور و بهره وری اقتصاد و تحقق شعار سال جاری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها دیوان محاسبات کشور، اقدامات لازم را از روز های آغازین سال 1400، برنامه ریزی و عملیاتی نموده است.

از جمله اقدامات انجام شده در دیوان محاسبات تشکیل شورای راهبری پیگیری تحقق شعار سال 1400 است که با هدف توجه ویژه به قوانین و مقررات مرتبط با رفع موانع و حمایت از تولید در تمامی فعالیت ها و برنامه جامع حسابرسی دیوان محاسبات کشور صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای نظارتی در جهت تحقق شعار سال 1400

تشکیل شورای نظارتی در جهت تحقق شعار سال 1400