مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-17سياسي

وزیران امور خارجه ایران و صربستان دیدار کردند


وزیر امور خارجه صربستان که برای دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان به تهران سفر کرده است با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نیکلا سلاکوویچ وزیر امور خارجه صربستان که برای دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان به تهران سفر کرده است بعد از ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به روابط تاریخی دو کشور و همچنین جایگاه با اهمیت حوزه بالکان از دیدگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، بر حفظ، تداوم و توسعه همکاریهای دو کشور در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی با بهره گیری از سازوکارهای ابتکاری و خلاقانه تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان به ظرفیت های موجود در حوزه روابط اقتصادی دو کشور اشاره و توسعه همکاری ها در بخش اقتصادی روابط را مورد تاکید قرار داد.

نیکلا سلاکوویچ وزیر امور خارجه صربستان نیز در این دیدار به ظرفیت های موجود در روابط دو کشور بویژه در حوزه های اقتصادی و صنایع اشاره کرد و امضای سند همکاری وزارتخانه های امور خارجه دو کشور را برای آینده همکاری ها مفید ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیران امور خارجه ایران و صربستان دیدار کردند

وزیران امور خارجه ایران و صربستان دیدار کردند