مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 15:402021-04-17دانش

مسئله بیکاری فارغ التحصیلان لزوما ناشی از آموزش عالی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد رضا آهنچیان مدیرکل برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در برنامه غیرمحرمانه شبکه دو سیما درباره مسئله بیکاری فارغ التحصیلان آموزش عالی گفت: - مدیرکل برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم گفت: در عین حال پدیده چند وجهی اشتغال و بیکاری یک نسبت کاملا مستقیم با روکود اقتصادی دارد به همین منظور مسئله بیکاری فارغ التحصیلان لزوما ناشی از آموزش عالی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد رضا آهنچیان مدیرکل برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در برنامه غیرمحرمانه شبکه دو سیما درباره مسئله بیکاری فارغ التحصیلان آموزش عالی گفت: بیش از هر چیز باید گفته شود که منظور از بیکاری چیست و بعد از آن باید دانست که آموزش عالی به چه معناست و ما چه انتظاراتی از آن داریم.

بنده تشبیهی که از وزارت علوم در این جریان دارم این است که گویی شخصی را دست و پا بسته درون یک استخر انداخته، بدون اینکه آن شخص بتواند شنا کند از آن انتظار شنا کردن داشته باشند؛ است.

وی ادامه داد: واقعیت این است که نظام آموزش عالی دارای هفت زیرنظام است که برخی از آن ها بسیار بزرگ هستند به طوری که از نظر تعداد اعضای هیئت علمی و دانشجو برابری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله بیکاری فارغ التحصیلان لزوما ناشی از آموزش عالی نیست

مسئله بیکاری فارغ التحصیلان لزوما ناشی از آموزش عالی نیست