مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 15:302021-04-17سياسي

رژه روز ارتش در کردستان به صورت موتوری برگزار می شود


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال رژه پیاده نیروهای مسلح اجرا نمی شود و تنها رژه موتوری صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی لشکر 28 پیاده کردستان، امیر سرتیپ دوم حمیدرضا رحمت پور اظهار داشت: از 21 فروردین همزمان با شهادت سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی به عنوان دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) در سال 58 با نامگذاری روز 29 فروردین به عنوان روز ارتش این روز را در تاریخ میهن اسلامیمان جاودانه کردند.

امیر رحمت پور اعلام کرد: در سنوات گذشته رژه ارتش و نیروهای مسلح به صورت پیاده و موتوری برگزار می شد اما امسال به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به منظور حفظ سلامت مردم این رژه فقط به صورت موتوری و داخل محوطه پادگان لشکر 28 کردستان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشتر برنامه های گرامیداشت دهه ارتش نیز امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان اظهار کرد: مردم یاری در بحران ها و حوادث غیرمترقبه از اولویت های ارتش بوده و ارتشیان این مهم را در برهه های زمانی مختلف نشان داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه روز ارتش در کردستان به صورت موتوری برگزار می شود

رژه روز ارتش در کردستان به صورت موتوری برگزار می شود