مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 14:152021-04-17پزشكي

افزایش شیوع کرونا در استان سمنان طی هفته آینده/ وضعیت نگران کننده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان گفت: وضع شیوع کرونا در استان سمنان نگران کننده است و طی این هفته و هفته بعد روند شیوع این بیماری افزایش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نوید دانایی عصر امروز در ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا  ویروس در استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: هنوز به پیک قبلی شیوع کرونا ویروس ورود نکردیم؛ اما وضع شیوع کرونا در استان سمنان نگران کننده است.

وی افزود: باید از فرصت ماه مبارک رمضان استفاده کنیم تا مسافرت های درون و برون شهری کم شود و نظارت ها در ورودی شهرها برای کنترل ترافیک افزایش یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان ادامه داد: طی این هفته و هفته بعد بر اساس ارزیابی های انجام شده، روند شیوع کروناویروس در این استان افزایش خواهد یافت.

دانایی بیان کرد: یکی از دلایلی که هنوز به پیک شیوع کروناویروس در استان سمنان نرسیدیم به این خاطر است که سمنان به نسبت استان های غربی کشور دیرتر موج جدید شیوع کرونا ویروس را تجربه کرد و روند شیوع کرونا در استان سمنان ادامه دار است.

وی اضافه کرد: برای تأمین دارو و تجهیزات در بیمارستان های استان سمنان اقدامات مستمر در دست انجام است و در حال توسعه دادن تجهیزات برای مقابله با کرونا ویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شیوع کرونا در استان سمنان طی هفته آینده/ وضعیت نگران کننده است

افزایش شیوع کرونا در استان سمنان طی هفته آینده/ وضعیت نگران کننده است