مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-17دانش

تشریح نحوه برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین دانشگاه آزاد خرم آباد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیامک بهاروند رییس دانشگاه آزاد خرم آباد در خصوص وضعیت آموزشی و نحوه برگزاری کلاس های آنلاین و برخط این واحد دانشگاهی گفت: - رییس دانشگاه آزاد خرم آباد گفت: بنا بر سیاست های کلان دانشگاه، کلاس های درسی این دانشگاه در بستر سامانه وادانا برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیامک بهاروند رییس دانشگاه آزاد خرم آباد در خصوص وضعیت آموزشی و نحوه برگزاری کلاس های آنلاین و برخط این واحد دانشگاهی گفت: واحد خرم آباد از واحد های پیشرو در ارائه کلاس های آموزشی در بستر فضای مجازی ار ابتدای شیوع کرونا بوده و از همان ابتدا با بومی کردن سرور ها و تشکیل تیم ها و کمیته های تخصصی بر اساس دستورالعمل های سازمان مرکزی با سرعت و دقت، زیرساخت لازم را برای تشکیل کلاس ها به صورت مجازی فراهم کرد و کوچک ترین خللی در این زمینه ایجاد نشد.

رییس دانشگاه آزاد خرم آباد ادامه داد: اکنون بنا بر سیاست های کلان دانشگاه، کلاس های درسی دانشگاه آزاد خرم آباد در بستر سامانه وادانا برگزار می شود.

بهاروند درباره برگزاری کلاس های آموزشی نیمسال دوم دانشگاه آزاد خرم آباد و 6 مرکز آموزشی زیر پوشش (زاغه، سلسله، دلفان، کوهدشت، پلدختر و ازنا)، بیان کرد: با توجه به پایان فرایند انتخاب واحد در دهم اسفند 99، تمام کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح نحوه برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین دانشگاه آزاد خرم آباد

تشریح نحوه برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین دانشگاه آزاد خرم آباد