مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-17اقتصادي

آغاز محدودیت های جدید کرونایی در ادارات بوشهر


بر اساس بخشنامه ای که از سوی استاندار بوشهر چهارشنبه 25 فروردین ماه صادر گردید، از امروز به مدت یک هفته در ادارات استان بوشهر محدودیت های جدید کرونایی آغاز شد.

- بر گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بر اساس بخشنامه ای که از سوی استاندار بوشهر چهارشنبه 25 فروردین ماه صادر گردید، از امروز به مدت یک هفته در ادارات استان بوشهر محدودیت های جدید ، برای جلوگیری از شیوع و انتقال بیماری باید مواردی به عنوان دستور اداری اجرایی شوند.

در این بخشنامه با اشاره به ضرورت کاهش ترددها تاکید شده است که مدیران دستگاه های اجرایی با توجه به اختیار پیش بینی شده در مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا برای کاهش حضور کارکنان به کمترین میزان ممکن برنامه ریزی کنند، واحدهای غیر ضروری در ادارات تعطیل شوند و برخی خدمات که فوریت ندارند و باعث تردد و تجمع ارباب رجوع می شود، در این هفته ارائه نشود.

از دیگر مواردی که در بخشنامه استانداری آمده لغو همه جلسات و ماموریت ها و بازدیدهای مدیران و کارکنان اداری در مرکز استان و شهرستان ها، ارائه خدمات از طریق میز خدمت و حضور نیافتن مستقیم ارباب موجود در تمامی اتاق ها و واحدهای داخلی هر دستگاه، از دیگر مواردی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز محدودیت های جدید کرونایی در ادارات بوشهر

آغاز محدودیت های جدید کرونایی در ادارات بوشهر