مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-17سياسي

ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی متناسب با تغییر سبک زندگی در ایام کرونا


کارشناس مسائل مدیریت شهری با تاکید بر ضرورت افزایش نشاط اجتماعی در شهر با توجه به شیوع ویروس کرونا، گفت: باید استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی در این بخش تلاش بیشتری صورت گیرد.

- عماد مطالبی در گفتگو با حفظ کرد.

هراس اجتماعی و تغییر سبک زندگی از آثار شیوع کرونا است مطالبی با اشاره به اینکه پویایی، سرزندگی و نشاط شهرها با اپیدمی کرونا به خطر افتاده و هراس و وحشت موجود در جامعه می تواند بر تعاملات اجتماعی شهروندان تأثیر منفی داشته باشد، ادامه داد: ایجاد هراس اجتماعی و تغییرات سریع در سبک زندگی مردم از عواقب شیوع کرونا ویروس است که توسط شبکه های اجتماعی ایجاد شده و باید با برنامه ریزی مبتنی بر تعاملات اجتماعی جدید و سازگار به سوی نشاط اجتماعی گام برداشت.

وی با بیان اینکه عدم رعایت پروتکل ها و راهبردهای لازم در ارائه یک سبک نوین و سازگار با تعاملات اجتماعی جدید در فضای شهرها موجب ایجاد محیطی بسیار حساس و شکننده با ناهنجاری های اجتماعی شده است، اضافه کرد: علاوه بر مشکلات بهداشتی، از پویایی و سرزندگی شهرها کاسته شده و می تواند فضای بی روح و غیر پویا را در این بستر ایجاد کند.

کارشناس مسائل مدیریت شهری در ادامه با تاکید بر لزوم ارائه راهبردهای لازم در زیست پذیری و ایجاد نشاط و سرزندگی شهرها با تکیه بر تعاملات اجتماعی جدید و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی متناسب با تغییر سبک زندگی در ایام کرونا

ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی متناسب با تغییر سبک زندگی در ایام کرونا