مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-17ورزشي

اهل حاشیه نیستیم/ شایستگی سرآمدی در بوکس ایران را داریم


رییس هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: تاکنون هیچ استانی به اندازه کرمانشاه در رشته بوکس قهرمان نداشته و شایستگی این را داریم که دوباره پرچمدار بوکس ایران باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: تاکنون هیچ استانی به اندازه کرمانشاه در رشته بوکس قهرمان نداشته و شایستگی این را داریم که دوباره پرچمدار بوکس ایران باشیم.

حسین فشی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بوکس کرمانشاه طی سالهای اخیر روندی رو به رشد را طی کرده، اظهارکرد: در این سالها تلاش کردیم تا بوکس کرمانشاه را به جایگاه اصلی آن که زمانی پرچمدار بوکس ایران بود، برسانیم.

وی با تاکید براینکه بوکس کرمانشاه در بهترین دوران همدلی و همراهی خود قرار دارد، گفت: اهل حاشیه نیستیم، چراکه معتقدم اگر رشته ای ورزشی به حاشیه برود، دچار رکود می شود و ورزشکاران آن آسیب می بینند، بنابراین طی این مدت بوکس کرمانشاه را از حاشیه ها دور کرده و آن را سیاسی نکرده ایم و توجه خود را تنها به گروه خاصی معطوف نداشته ایم.

رییس هیات بوکس کرمانشاه تصریح کرد: برای رشد و اعتلای بوکس کرمانشاه از همه بزرگان، قهرمانان و مربیان این رشته دعوت کردیم تا در کنار ما باشند و همین موضوع باعث شده تا به سمت و سوی خوبی پیش برویم و انسجام کم سابقه ای را تجربه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهل حاشیه نیستیم/ شایستگی سرآمدی در بوکس ایران را داریم

اهل حاشیه نیستیم/ شایستگی سرآمدی در بوکس ایران را داریم