مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-17سياسي

بیشترین واژگان کاربران فضای مجازی برای تولید محتوا پیرامون 7 نامزد احتمالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مرکز پژوهشی بتا با داده کاوی بیش از 53 میلیون توییت در بستر توییتر و 43 میلیون پست منتشر شده در کانال های تلگرامی در طول یک ماه اخیر بیشترین واژگانی که کاربران توییتر و کانال های تلگرامی برای تولید محتوا پیرامون 7 نامزد .

- مرکز پژوهشی بتا با داده کاوی بیش از 53 میلیون توییت در بستر توییتر و 43 میلیون پست منتشر شده در کانال های تلگرامی بیشترین واژگانی که کاربران توییتر و کانال های تلگرامی برای تولید محتوا پیرامون 7 نامزد احتمالی انتخابات 1400 منتشر کرده اند، پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مرکز پژوهشی بتا با داده کاوی بیش از 53 میلیون توییت در بستر توییتر و 43 میلیون پست منتشر شده در کانال های تلگرامی در طول یک ماه اخیر بیشترین واژگانی که کاربران توییتر و کانال های تلگرامی برای تولید محتوا پیرامون 7 نامزد احتمالی انتخابات 1400 منتشر کرده اند، پرداخته است.

در این نمودارها؛ موسوم به ابر کلمات، واژگانی که به تعداد بیشتری تکرار شده اند، بزرگتر نمایش داده می شوند.

همانطور که مشاهده می شود؛ نوع خطاب این شخصیت ها توسط کاربران و بیشترین افرادی که پیرامون آن ها در پست ها یاد شده است و اطلاعاتی دیگر قابل بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین واژگان کاربران فضای مجازی برای تولید محتوا پیرامون 7 نامزد احتمالی

بیشترین واژگان کاربران فضای مجازی برای تولید محتوا پیرامون 7 نامزد احتمالی