مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-17اقتصادي

بازار سرمایه نقش کلیدی در تحقق شعار سال دارد


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بازار سرمایه به طور حتم در تحقق شعار تولید، پشتیانی ها و موانع زدایی ها و جذب سرمایه ها به سمت تولید نقش کلیدی را ایفا می کند که در این میان با توجه به میزبانی بورس کالا از عرضه گسترده کالاهایی مانند مواد اولیه پتروشیمی و فولاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، محسن صالحی نیا به شعار سال 1400 و راه های افزایش تولید اشاره کرد و افزود: انجام موانع زدایی ها برای تحقق شعار سال به برداشته شدن برخی از قوانین بر می گردد که در درون سازمان ها به تبع فعالیت هایی که قبلا وجود داشته و از طریق سیاست گذاران تعیین شده است، شکل گرفته است.

وی ادامه داد: وجود برخی از محدودیت ها برای سرمایه گذاری از لحاظ شرایط بین المللی باعث شده است تا نتوانیم منابعی را که در حد معمول به عنوان جذب سرمایه وجود دارد در اختیار داشته باشیم.

صالحی نیا خاطرنشان کرد: زمانی که اعلام می شود فضا برای تولید تسهیل شود باید این موضوع را از طریق راه های مختلف مانند استفاده از بازار سرمایه و جذب منابع از طریق بانک ها که می توانند زمینه تسهیل برای سرمایه گذاری در تولید را فراهم کنند، پیگیری کرد.

معاون وزیر صمت اظهار داشت: اکنون به دلایل وجود محدودیت ها باید با اعتماد بالاتری برای سرمایه گذاری در طرح ها ورود کرد تا تولیدکنندگان سرمایه لازم را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سرمایه نقش کلیدی در تحقق شعار سال دارد

بازار سرمایه نقش کلیدی در تحقق شعار سال دارد