مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:302021-04-17پزشكي

فنی ترین استراتژی برای مقابله با کرونا دسترسی سریع به واکسیناسیون است


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: فنی ترین و دقیق ترین استراتژی در حال حاضر در تمام دنیا برای مقابله با کرونا دسترسی سریع به واکسیناسیون است، - ایسنا/کردستان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: فنی ترین و دقیق ترین استراتژی در حال حاضر در تمام دنیا برای مقابله با کرونا دسترسی سریع به واکسیناسیون است، حتی اگر اکنون دسترسی به این امکان برای تمام اقشار جامعه امکان پذیرنیست برای گروه های آسیب پذیر می تواند بسیار مهم باشد.

قباد مرادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پیک چهارم کرونا به دلیل سرعت انتشار بالا شتاب غافل گیر کننده ای در کشور ایجاد کرده و در مدت زمان بسیار کوتاهی هم تعداد ابتلا و هم تعداد بستری ها را به طور چشمگیری افزایش داده است.

وی افزود: با وجود تجربه پیک های قبلی و رخ دادن اتفاقات زیادی در این پیک ها، می توان گفت که سرعت انتشار جغرافیایی و سرعت افزایش تعداد موارد بستری و مرگ و میر در این پیک قابل مقایسه با پیک های قبلی نیست.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: اکنون دیگر همه یاد گرفته ایم که هر وقت مردم فاصله اجتماعی و پروتکل ها را به درستی رعایت کرده اند، کرونا کنترل شده و با کم رنگ شدن رعایت ها نیز سرعت انتشار شدت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فنی ترین استراتژی برای مقابله با کرونا دسترسی سریع به واکسیناسیون است

فنی ترین استراتژی برای مقابله با کرونا دسترسی سریع به واکسیناسیون است