مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-16اقتصادي

سایه سیاه کرونا سوغات سفرهای نوروز/فعالیت چراغ خاموش برخی مشاغل


تعطیلات نوروزی امسال روی دیگر داشت که حاصل آن را در این روزهای سیاه کرونایی و افزایش تعداد فوتی ها شاهد هستیم که دور از انصاف نیست اگر بگوییم دود کباب های نوروز و خوشی چند روزه، - ایسنا/گیلان تعطیلات نوروزی امسال روی دیگر داشت که حاصل آن را در این روزهای سیاه کرونایی و افزایش تعداد فوتی ها شاهد هستیم که دور از انصاف نیست اگر بگوییم دود کباب های نوروز و خوشی چند روزه، امروز در چشم کادر درمان، خانواده ها و اصناف است.

تعطیلات نوروزی همواره بهترین فرصت برای استراحت و دورهمی های خانوادگی بوده اما امسال روی دیگر داشت که حاصل آن را در این روزهای سیاه کرونایی و افزایش تعداد فوتی ها و اشغال حداکثری تخت های بیمارستانی شاهد هستیم، بطوریکه می توان روسیاهی کرونا در این روزها را سوغات سفرهای نوروزی دانست.

به گفته دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت در تاریخ 11 فروردین ماه جاری، در ایام تعطیلات نوروز بیش از 15 هزار نفر که مبتلا به ویروس کرونا بوده و از بیماری خود آگاهی داشتند، سفر کرده اند.

این افراد از تست مثبت کرونای خود آگاه بودند و این اقدام منجر به چرخش بیشتر ویروس کرونا شده است ؛ عمق این خبر را فقط بیت از دشمنان برند شکایت به دوستان - چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم ادا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سیاه کرونا سوغات سفرهای نوروز/فعالیت چراغ خاموش برخی مشاغل

سایه سیاه کرونا سوغات سفرهای نوروز/فعالیت چراغ خاموش برخی مشاغل