مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 02:552021-04-16اقتصادي

آمار کرونا در استان بوشهر صعودی است


وضعیت ابتلا، بستری و فوتی های کرونا در استان بوشهر همچنان روندی صعودی دارد و تاکنون بیش از 30 هزار مبتلا و 940 مورد فوتی در استان ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، از ابتدای شناسایی اولین موارد کرونا در کشور تاکنون جنین وضعیتی وجود نداشته است و تعداد ابتلاء و بستری های کرونایی روز به روز در حال افزایش و اوج گیری است.

در شرایطی که با مقداری مدیریت و سپردن امور به کارشناسان می شد از فرصت تعطیلات نوروز برای کاهش چشمگیر تلفات و بستری های کرونایی استفاده کرد ولی برعکس، این ایام زمانی برای اوج گیری بیماری شد.

در حالی که بستری های کرونایی استان بوشهر به زیر 100 نفر و حتی به حدود 50 نفر رسیده بود و تلفات روزانه نیز بین صفر و یک جابجا می شد، با وضعیت جدید شاخص هایی همچون ابتلاء، بستری و فوتی های کرونایی با جهش جدی روبرو بوده است.

تعداد بستری های کرونایی استان بوشهر از 400 نفر بیشتر شده و حالا بسیاری از بیمارستان های استان در حال تکمیل شدن هستند و تخت خالی برای بستری های جدید وجود ندارد.

این شرایط باعث شده است تا همه تخت های درمانی استان برای میزبانی از بیماران کرونایی بسیج شوند و حداکثر ظرفیت که گفته می شود حدود 700 تخت است برای این منظور اختصاص یابد که باز هم کم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کرونا در استان بوشهر صعودی است

آمار کرونا در استان بوشهر صعودی است