مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-16اقتصادي

24 واحد تولیدی تملک شده توسط بانکها در فارس تعیین تکلیف شد


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: سال گذشته 24 واحد تولیدی که توسط بانک ها تملک شده بودند با روش های مختلف از جمله مزایده تعیین تکلیف شدند.

- ایسنا/فارس مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: سال گذشته 24 واحد تولیدی که توسط بانک ها تملک شده بودند با روش های مختلف از جمله مزایده تعیین تکلیف شدند.

خادم حمزه بیان کرد: یکی از برنامه های حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تملیک شده توسط شبکه بانکی بوده که اردیبهشت پارسال با ابلاغ محورهای اولویت دار حوزه اقتصادی به استانداری های سراسر کشور یکی از اولویت ها اتخاذ تمهیدات لازم برای احیای بنگاه های اقتصادی تملیک شده توسط شبکه بانکی و جلوگیری از تملک واحدهای تولیدی جدید براساسِ ضوابط و مقررات قانونی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس او ادامه داد: بر همین اساس و به منظور عملیاتی کردن این اولویت ابتدا فهرست 61 واحد تولیدی تملیک شده توسط استان از بانک ها اخذ شد و سپس با برگزاری جلسات جداگانه با بانک ها به شکل مورد به مورد پرونده واحدهای مذکور بررسی و اتخاذ تصمیم شد و در مرحله بعد واحدهایی که امکان مزایده آن ها فراهم بود اقدامات قانونی از طرف بانک ها و با نظارت دفتر هماهنگی امور اقتصادی انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 واحد تولیدی تملک شده توسط بانکها در فارس تعیین تکلیف شد

24 واحد تولیدی تملک شده توسط بانکها در فارس تعیین تکلیف شد