مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-16اقتصادي

سال گذشته روزانه 7 هزار تن پسماند ساختمانی در شیراز دفع شده است


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: در سال گذشته در این کلانشهر روزانه بیش از 7000 تن پسماند عمرانی و ساختمانی به سایت دفع این پسماندها منتقل شده است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: در سال گذشته در این کلانشهر روزانه بیش از 7000 تن پسماند عمرانی و ساختمانی به سایت دفع این پسماندها منتقل شده است.

روح الله خوشبخت بیان کرد: پسماندهای عمرانی و ساختمانی بخش عمده پسماندهای عادی است که در شهرها تولید می شود و مدیریت این پسماندها نیاز به همکاری واحدهای مختلف شهرداری، ارگان ها و سازمان های دولتی، شرکت ها و شهروندان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری شیراز خوشبخت گفت: برای مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی از مبدأ تولید ابتدا مالکان ماشین آلات حفاری نظیر بیل مکانیکی که در عملیات حفاری و خاکبرداری ها فعال هستند تحت عنوان پیمانکاران مجاز حفار و خاکبردار ساماندهی شدند و در همین راستا انواع خودورهای حمل پسماندهای عمرانی و ساختمانی نیز شناسایی و ساماندهی شدند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز افزود: شهروندان و شرکت هایی که قصد فعالیت های ساخت و ساز و عمرانی دارند باید از ماشین آلات پیمانکاران مجاز سطح شهر استفاده کنند یا برای خودروها و ماشین آلات خود مجوز دریافت نمایند، همچنین شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته روزانه 7 هزار تن پسماند ساختمانی در شیراز دفع شده است

سال گذشته روزانه 7 هزار تن پسماند ساختمانی در شیراز دفع شده است