مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-16پزشكي

شناسایی 291 بیمار جدید کرونایی در مازندران


طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد 291 بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک هزار و 602 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روزهای پرتب و تاب کرونا یی درحالی ادامه دارد که شاهد افزایش روند مبتلایان و بستری شدگان در استان مازندران هستیم.

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:  طی 24 ساعت گذشته تعداد 248 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد 255 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون  یک هزار و 304 نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 225 نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

موسوی  با اشاره به سرعت بالا و سطح وسیع موج چهارم شیوع کرونا نسبت به موج های قبلی بر اعمال سختگیری های بیشتر برای رعایت پروتکل ها تاکید کرد و خواستار رعایت دقیق محدودیت های وضع شده ، در خانه ماندن، عمل به شیوه نامه های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 291 بیمار جدید کرونایی در مازندران

شناسایی 291 بیمار جدید کرونایی در مازندران