مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 17:002021-04-16سياسي

واقفان در گذشته بر اساس نیازهای روز وقف می کردند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: واقفین درگذشته بر اساس نیازمندی های زمان وقف می کردند و امروز نیز نیازمند وقف درزمینهٔ علم هستیم، کسانی که مال و اموال دارند نسبت به وقف اهتمام داشته باشند.

- ایسنا/قم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: واقفین درگذشته بر اساس نیازمندی های زمان وقف می کردند و امروز نیز نیازمند وقف درزمینهٔ علم هستیم، کسانی که مال و اموال دارند نسبت به وقف اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام عباس اسکندری در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان که در امام زاده علی بن جعفر( ع) برگزار شد، اظهارکرد: همه احکام الهی فلسفه و حکمت هایی دارد و قرآن کریم فلسفه روزه را بیان کرده است.

وی افزود: قرآن کریم فلسفه روزه را رسیدن به تقوا بیان کرده است، احکام الهی و معارف دینی ما برای پاک سازی درونمان آمده است و اگر احکامی برای اعضا و جوارح مان وضع شده تا باطن به نقطه مثبتی برسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به اهمیت و جایگاه روزه بیان کرد: اگر با روزه گرفتن پاکی را به دست بیاوریم به آنچه موردنظر خداوند است رسیده ایم.

اسکندری تصریح کرد: موضوع روزه در اصل تقوا و پاکی درون است، خداوند در قرآن کریم خطاب به پیامبر(ص) فرمود ای پیغمبر صدقه و زکات و انفاقات را از مردم بگیر تا باطن آن ها را پاک کند، امروز در کشورمان با تعالیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقفان در گذشته بر اساس نیازهای روز وقف می کردند

واقفان در گذشته بر اساس نیازهای روز وقف می کردند