مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 16:252021-04-16ورزشي

رکورد تازه استقلال در آسیا با پنج گل به الاهلی


استقلال تعداد گل های زده خود در آسیا را به عدد 240 رساند تا حدنصاب تازه ای در میان تیم های ایرانی ثبت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، استقلال در اولین بازی مرحله ی گروهی در مقابل الاهلی عربستان توانست با نتیجه ی قاطع 5-2 به برتری برسد.

این سی و یکمین تقابل استقلال برابر تیم های عربستانی در رقابت های سطح اول فوتبال آسیا (جام باشگاه های آسیا، جام برندگان جام آسیا و لیگ قهرمانان آسیا) بود که با چهاردهمین برد این تیم همراه شد.

به این ترتیب استقلال بهترین عملکرد خود در فوتبال آسیا را مقابل تیم های عربستانی با 14 برد، 4 تساوی و 13 باخت به ثبت رسانده است.

پس از تیم های عربستانی، استقلال مقابل رقبای قطری خود از 26 بازی 12 برد و مقابل حریفان اماراتی نیز از 25 بازی 9 برد کسب کرده است.

استقلال با انجام بازی مقابل الاهلی با دوازده حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار سپاهان با سابقه ترین تیم ایرانی این مسابقات شد و با کسب پیروزی مقابل الاهلی، با سپاهان در رکورد بیشترین برد تیم های ایرانی در این مسابقات برابری کرد.

استقلال در 86 بازی خود در این مسابقات 37 برد (7 برد در مرحله ی پلی آف، 25 برد مرحله ی گروهی و 5 برد مراحل حذفی) و سپاهان در 84 بازی خود در این مسابقات 37 برد (33 برد مرحله ی گروهی و 4 برد مراحل حذفی) کسب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد تازه استقلال در آسیا با پنج گل به الاهلی

رکورد تازه استقلال در آسیا با پنج گل به الاهلی