مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 16:202021-04-16سياسي

امام جمعه یزد: روزه بدن را در مقابل کرونا تقویت می کند


ناصری یزی با اشاره به اینکه نیازمند آموزش الفبای قرآن کریم در مدارس هستیم گفت: در این ماه پربرکت باید آداب مهمانی خدا را رعایت کنیم و در محضر خدا گناه و معصیت نکنیم و بدانیم که کرونا هیچ مانعی برای روزه داری نیست و حتی روزه می تواند بدن را در مقابل این ویروس تقویت کند.

- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه غربی ها قرار نیست در برجام کوتاه بیایند، گفت: تلاش دشمن برای وارونه جلوه دادن حقایق در فضای مجازی است که نیاز هست مردم نسبت به آن هوشیار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشامگاه جمعه روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در ارتباط زنده تلفنی با برنامه در ساحت حضور رادیو تهران با اشاره به اینکه ملت ایران باید به خوبی دشمن را بشناسد، افزود: تحریک آمریکا، کنگره و سعودی ها از توطئه های صهیونیست هاست و خرابکاری هایی که از طرف آنها در کشور صورت می گیرد باید با قدرت پاسخ داده شود.

وی یکی از کارهایی که جمهوری اسلامی در این انتخابات باید انجام دهد در اختیارگرفتن فضای مجازی و خارج کردن آن از دست دشمن است ،ادامه داد: برای آگاه سازی مردم و پاسخ به مخرب های دشمنان ما باید فضای مجازی را در دست بگیریم و فعالیت جدی تری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: روزه بدن را در مقابل کرونا تقویت می کند

امام جمعه یزد: روزه بدن را در مقابل کرونا تقویت می کند