مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 15:352021-04-16اقتصادي

34 هزار سبد غذایی بین مددجویان زنجانی توزیع می شود


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به افتتاح آشپزخانه مهدوی در زنجان گفت: همزمان با ماه رمضان 34 هزار بسته غذایی بین مددجویان کمیته امداد توزیع می شود.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نخستین مرکز اطعام مهدوی و افطاری ساده در قالب سومین مرحله پویش ایران همدل با هدف طبخ و توزیع غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان آسیب دیده از ویروس منحوس های مددجو با کمک مراکز نیکوکاری، خیران و نیکوکاران زنجانی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در کنار توزیع غذای گرم تهیه سبدهای معیشتی نیز در ماه مبارک رمضان در دستور کار این نهاد قرار دارد و برنامه ریزی شده است حداقل 34 هزار سبد غذایی به ارزش هر سبد بین 250 تا 300 هزار تومان تهیه و با رعایت عزت نفس و کرامت انسانی در اختیار خانواده های تحت حمایت قرار گیرد.

صفری افزود: یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان طرح مفتاح الجنه است که با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی برای دلجویی و تفقد از خانواده های ایتام، بی سرپرست، بیمار و صعب العلاج انجام می گیرد.

وی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال این طرح بصورت مفتاح الجنه نیابتی انجام خواهد گرفت و حامیان، خیران و نیکوکاران زنجانی می توانند با تهیه سبدهای غذایی و معیشتی و اهدای آن به کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 هزار سبد غذایی بین مددجویان زنجانی توزیع می شود

34 هزار سبد غذایی بین مددجویان زنجانی توزیع می شود