مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 15:252021-04-16اقتصادي

اراضی ملی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی امسال سنددار می شوند


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: کل اراضی ملی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی در سال 1400 سنددار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رحیم مهردادی اظهار داشت: در سال 1400، کل اراضی ملی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی در راستای طرح کاداستر، دارای سند تک برگ خواهند شد.

وی با بیان اینکه وظیفه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در راستای حفظ، احیاء، توسعه و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی کشور است؛ گفت: ما در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تلاش می کنیم تا علاوه بر حفظ ونگهداری از منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، با وضع برنامه ریزی و طرح هایی باعث افزایش مساحت جنگل و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی شویم و نسبت به این امر مصمم هستیم.

مهردادی با اشاره به اینکه آبخیزداری جزو وظایف 15 ساله اداره منابع طبیعی و آبخیزداری است، افزود: بعد از سال 85 بود که وظایفی در خصوص حفظ و توسعه آبخیزداری کشور به اداره منابع طبیعی اضافه شد و در این راستا تلاش کردیم که در استان آذربایجان شرقی باعث جذب اعتبار و افزودن وسعت آّبخیزداری شویم تا از این طریق به تامین آب کشاورزی کمک کرده باشیم.

وی افزود: تک برگ کردن و سنددار کردن اراضی ملی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی جزو اولویت های ما در سال 99 بوده است و قصد داریم این موضوع را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی ملی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی امسال سنددار می شوند

اراضی ملی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی امسال سنددار می شوند