مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 15:152021-04-16بين الملل

واکنش خطیب زاده به اظهارات مداخله جویانه اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس


سخنگوی وزارت امور خارجه به اتحادیه عرب و شورای همکاری توصیه کرد به جای همنوایی با رژیم صهیونیستی در اتهام زنی مستمر به ایران، توجه خود را معطوف فعالیت های هسته ای نظامی و غیرقانونی این رژیم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (جمعه) در واکنش به اظهارات مداخله جویانه سازمان های موسوم به اتحادیه عرب و یا شورای همکاری خلیج فارس و با یادآوری نقش مخرب معدودی از کشورها تاکید کرد: این اظهارات ناشیانه و غیرمسئولانه در ادامه اظهارات ضدایرانی آنها بیان می شود که هدف از طرح آنها نه درخواست مشارکت، بلکه به منظور تخریب روند گفتگوهای فنی در وین است.

خطیب زاده افزود: دبیران کل این نهادها بدانند که ایران عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی بوده و همه فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی تحت نظارت برنامه های پادمانی این سازمان قرار دارد و بدیهی است توسعه این برنامه منطبق با حقوق مشروع جمهوری اسلامی ایران و براساس منافع ملی و بمنظور تامین نیازهای صلح آمیز ادامه خواهد یافت.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه اظهار داشت: بهتر است این مجموعه ها با پرهیز از تجاهل نسبت به واقعیت های موجود، نگرانی خود را معطوف به طرف های ناقض این توافق و قطعنامه 2231 کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خطیب زاده به اظهارات مداخله جویانه اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس

واکنش خطیب زاده به اظهارات مداخله جویانه اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس