مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 14:252021-04-16سياسي

محفل مجازی «ربیع القرآن» به صورت مجازی در گیلان برگزار شد


مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: همزمان با سومین روز از ماه مبارک رمضان محفل قرآنی باعنوان «ربیع القرآن» به صورت مجازی در گیلان برگزار شد.

- رشت- مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: همزمان با سومین روز از ماه مبارک رمضان محفل قرآنی باعنوان ربیع القرآن به صورت مجازی در گیلان برگزار شد.

پریسا کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر عصر جمعه همزمان با سومین روز از ماه مبارک رمضان و ویژه برنامه قرآنی نهاد کتابخانه های عمومی کشور اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان میزبان برگزاری محفل مجازی قرآنی ربیع القرآن بود.

وی افزود: این برنامه با حضور استاد ابراهیم فلاح تبسم چهره از قاریان برجسته بین المللی از گیلان و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید در پلتفرم شبکه مجازی اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان ادامه داد: در این محفل قرآنی مجازی که با قرائت آیات 1 تا 19 سوره مزمل ، از حاضران در این محفل مجازی خواسته شد تا به سوال مطرح شده در این محفل مجازی پاسخ داده و در مسابقه پیامکی برنامه شرکت کنند.

وی همچنین اضافه کرد: در سوال سومین برنامه محفل قرآنی ربیع القرآن از بینندگان برنامه خواسته شد تا به این سوال که؛ خدای بزرگ در کدام سوره از جز سوم قرآن کریم می فرمایند: (غیر دین اسلام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل مجازی «ربیع القرآن» به صورت مجازی در گیلان برگزار شد

محفل مجازی «ربیع القرآن» به صورت مجازی در گیلان برگزار شد