مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 14:052021-04-16سياسي

باید برای جلوگیری از بروز مجدد سیلاب در پشوییه تدابیری اندیشیده شود


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بارش باران طی دو روز گذشته در کرمان گفت: انتظار می رود فرماندار و مدیران حوزه حوادث راهکار مناسبی به منظور جلوگیری از ورود سیل به روستای پشتوییه که سال هاست درگیر سیلاب است، - بیندیشند.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز 27 فروردین ماه در بازدید از روستای سیل زده پشوییه شهداد به بارش شدید باران طی روز گذشته و جاری شدن سیل در این روستا اشاره و اظهار کرد: جاری شدن سیلاب حدود 18 کیلومتر مسیر جاده خاکی و هشت کیلومتر به آسفالت این منطقه آسیب وارد کرده است.

وی تاکید کرد: همچنین سیلاب به شبکه برق رسانی روستای پشوییه نیز با شکست چند تیر برق خسارت وارد کرده که ماموران در حال ترمیم و وصل شبکه برق رسانی به این روستا و کشیت هستند که از همین مسیر برق آنها تامین می شود و تا ساعاتی دیگر برق این روستا وصل خواهد شد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه سیلاب همچنین مسیر انتقال آب کشاورزی به روستای پشتوییه را نیز دچار مشکل کرده، افزود: بسیج برای رفع مشکلات ناشی از جاری شدن سیلاب در روستای پشوییه حضور دارد و مسولان مرتبط به منظور وصل آب آشامیدنی و کشاورزی این منطقه وارد عمل شده اند که تا ساعاتی دیگر این عملیات به پایان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای جلوگیری از بروز مجدد سیلاب در پشوییه تدابیری اندیشیده شود

باید برای جلوگیری از بروز مجدد سیلاب در پشوییه تدابیری اندیشیده شود