مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 13:202021-04-16ورزشي

غوغای باشوی کوچک در عربستان/ سعودی ها مشتری مهدی قایدی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال اولین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را با یک پیروزی بزرگ جشن گرفت.

شاگردان فرهاد مجیدی با ارائه یک بازی زیبا و منطقی، - درخشش مهدی قایدی مقابل الاهلی در فضای مجازی عربستان و توییتر، واکنش های زیادی را به همراه داشت و کاربران سعودی خواستار خرید باشوی کوچک شدند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال اولین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را با یک پیروزی بزرگ جشن گرفت.

شاگردان فرهاد مجیدی با ارائه یک بازی زیبا و منطقی، موفق شدند 5 بار دروازه تیم میزبان را باز کنند و شروع بسیار خوب و قدرتمندانه ای در این رقابت ها داشته باشند.

استقلال در حالیکه نیمه نخست را با یک گل زودهنگام آغاز کرد، روی پنالتی که هروویه میلیچ مرتکب شد، گل تساوی را از عمر السومه دریافت کرد.

اما شاگردان مجیدی نیمه دوم را بسیار هجومی و خطرناک آغاز کردند و حتی تیر دروازه حریف را نیز به لرزه درآوردند تا اینکه محمدی نادری گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه، مهدی قایدی ستاره شب گذشته آبی پوشان، از یک فضای کاملا بسته که تنها به اندازه یک توپ جا برای عبور داشت، روی پاس خوب ارسلان مطهری موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غوغای باشوی کوچک در عربستان/ سعودی ها مشتری مهدی قایدی شدند

غوغای باشوی کوچک در عربستان/ سعودی ها مشتری مهدی قایدی شدند