مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-16بين الملل

انتقاد تند اردوغان از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه


رییس جمهور ترکیه ضمن اشاره به حملات هوایی دیشب رژیم صهیونیستی علیه مواضع گروه های فلسطینی در نوار غزه، گفت که با پافشاری تل آویو بر این موضع گیری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به اتهام زنی به یکدیگر پرداخته بودند.

رجب طیب اردوغان در ادامه اظهاراتش افزود: یونان همچنان مفتی [کل اقلیت مسلمان] را تعیین می کند علی رغم آنکه مطابق با توافق لوزان، این حق را ندارد و این در حالی است که ما پتریارک [اقلیت مسیحی در ترکیه] را تعیین نمی کنیم .

اردوغان در بخش دیگری از سخنانش به حمله دیشب نیروهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه اشاره کرد و در این خصوص گفت: اسراییل همچنان به ادامه این موضوع پافشاری دارد از این رو روابط دوجانبه ما نمی تواند به سطح امیدوارکننده برسد .

این اظهارات در حالی مطرح می شود که منابع صهیونیستی در اواخر سال گذشته، اخباری را درباره از سر گرفته شدن روابط اطلاعاتی میان تل آویو و آنکارا فاش کرده بودند که درست چند روز پس از انتشار این اخبار، رییس جمهور ترکیه ضمن تایید تداوم تماس های اطلاعاتی آنکارا با رژیم صهیونیستی، ابراز امیدواری کرد که روابط آنکارا و تل آویو بهبود پیدا کند.

پیش از این، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت گزارش داده بود که تل آویو برای بازگشت روابط با ترکیه شروط زیادی گذاشته؛ اما بارزترین این شرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند اردوغان از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

انتقاد تند اردوغان از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه