مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-16پزشكي

تکمیل ظرفیت تخت های بستری بخش کرونا در بیمارستان های کردستان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از تکمیل ظرفیت تخت های بستری مراکز درمانی استان در خصوص بیماران کرونایی خبر داد و خواستار رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی توسط مردم شد.

- صدیق جدیدالاسلام در گفت و گو با هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد: هم اکنون ظرفیت تخت های بستری بخش های کرونایی در مراکز بیمارستانی استان تکمیل شده است و اگر شهروندان به توصیه های بهداشتی توجه نکنند عمق این فاجعه بیشتر خواهد شد.

جدید الاسلام خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته 488 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده اند و متأسفانه سه بیمار هم جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: در حال حاضر 584 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که سنندج با 296 نفر بیشترین تعداد بستری شدگان را دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: هم اکنون 75 بیمار بدحال در بخش آی سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند و اگر این روند ادامه داشته باشد در روزهای آینده تعداد مبتلایان و فوتی ها افزایش خواهد یافت.

جدید الاسلام اعلام کرد: از اسفند 1398 تاکنون یک هزار و 164 بیمار بر اثر کرونا در کردستان جان خود را از دست داده اند و روند تلفات به دلیل بی توجهی تعدادی از شهروندان همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت تخت های بستری بخش کرونا در بیمارستان های کردستان

تکمیل ظرفیت تخت های بستری بخش کرونا در بیمارستان های کردستان