مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-16پزشكي

کادر بهداشت و درمان خسته است/ بستری 230 بیمار جدید کرونایی در گیلان


معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان خسته شده است، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته 230 بیمار کرونایی جدید را بستری کردیم و بیش از 800 بیمار سرپایی توسط مراکز بهداشتی و درمانی خدمات گرفتند.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان خسته شده است، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته 230 بیمار کرونایی جدید را بستری کردیم و بیش از 800 بیمار سرپایی توسط مراکز بهداشتی و درمانی خدمات گرفتند.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، سیر بیماری کرونا در استان گیلان را همچنان صعودی دانست و اظهار کرد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هم استانی ها می تواند طول این دوره سخت را افزایش یا کاهش دهد.

وی با اشاره به بازرسی های دانشگاه علوم پزشکی از وضعیت رعایت محدودیت ها در شهرستان ها، افزود: متاسفانه بسیاری از مکان ها و اصنافی که باید بسته باشند، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و تجمعات مردمی در این اماکن وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابراز نگرانی از بی توجهی برخی از مردم به زدن ماسک، تصریح کرد: برخی از شهروندان بدون ماسک در سطح شهرها دیده می شوند که این امر سرعت ابتلا به بیماری کرونا را افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر بهداشت و درمان خسته است/ بستری 230 بیمار جدید کرونایی در گیلان

کادر بهداشت و درمان خسته است/ بستری 230 بیمار جدید کرونایی در گیلان