مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-16پزشكي

تزریق واکسن کرونا جدی ترین مطالبه دانشجویان حاضر در مراکز درمانی کووید 19


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: تزریق واکسن به دانشجویان حاضر در مراکز درمانی کووید 19 در کنار کادر درمان یک ضرورت است و با اولویت بندی رشته هایی که درگیری بیشتری دارند، - تزریق خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، مساعدت بیشتر دانشگاه در تأمین هزینه انتشار مقالات پژوهشی در برخی مجلات معتبر بین المللی که فقط با دریافت هزینه مقالات را منتشر می کنند از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

عضویت در کنسرسیوم بین المللی برای توسعه پژوهش های بالینی، پیشنهاد میزبانی کنفرانس و همایش بین المللی مخترعان و دانشمندان در دانشگاه، پیشنهاد تدوین پروتکل بهداشتی ویژه مراکز درمانی بر اساس رنگ بندی اعلامی وزارت بهداشت برای رعایت بهتر دستورالعمل های کرونایی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین موضوعاتی مانند وحدت رویه و بهبود اجرای دستورالعمل های آموزشی و پژوهشی وزارتی و دانشگاهی، تلاش برای رفع مشکلات ناشی از شرایط کرونایی و دورکاری اساتید و کارکنان و مساعدت بیشتر آموزشی و رفاهی به دانشجویانی که فارغ التحصیلی شأن در این شرایط به تأخیر افتاده است در این جلسه مطرح شد.

بستر سازی برای مشارکت حداکثری دانشجویان و دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادات آنان و ایجاد بانک ایده ها و طبقه بندی و اولویت بندی پیشنهادات و ایده هایی که قابلیت عملیاتی شدن برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا جدی ترین مطالبه دانشجویان حاضر در مراکز درمانی کووید 19

تزریق واکسن کرونا جدی ترین مطالبه دانشجویان حاضر در مراکز درمانی کووید 19