مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 23:402021-04-15سياسي

باید بتوانیم مرغ مورد نیاز مردم را از واحدهای تولیدی استان تامین کنیم


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال با تدبیر مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی نامگذاری شده و ما وظیفه داریم در راستای تحقق این شعار که باعث رونق تولید، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال با تدبیر مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی نامگذاری شده و ما وظیفه داریم در راستای تحقق این شعار که باعث رونق تولید، توسعه و شکوفایی می شود تلاش کنیم.

حسین کلانتری در بازدید از مجتمع تولیدی سپید مرغ یاسوج در ادامه به مشکلات کشتارگاه سپید مرغ یاسوج گریزی زد و افزود: راه اندازی و احداث مجتمعی با چنین ظرفیتی کار بزرگی است، اما ضعف مدیریت باعث شده تا این مجتمع دچار مشکلات مالی و با تعطیلی روبرو شود.

وی بر حمایت از تولیدکننده گان تأکید و تصریح کرد: افراد با انگیزه تولید و اشتغال اقدام به راه اندازی فعالیت می کنند و گاه تجریه و دانش کافی برای مدیریت ندارند، که باید به این افراد مشاوره داده شود و دست آن ها را گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خواستار همکاری بانک ها با واحدهای تولیدی شد و اظهار کرد: هدف همه ما خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است، و تا جایی که قانون اجازه بدهد باید به مردم و سرمایه گذاران کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بتوانیم مرغ مورد نیاز مردم را از واحدهای تولیدی استان تامین کنیم

باید بتوانیم مرغ مورد نیاز مردم را از واحدهای تولیدی استان تامین کنیم