مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 20:252021-04-15سياسي

توضیحات سخنگوی ستاد کرونا درباره رنگ بندی جدید شهر ها


علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره رنگ بندی سیاه و فوق قرمز کرونایی گفت که باید توجه داشت که مبنای اعلام رنگ ستاد ملی مقابله با کروناست و رنگ بندی جدید اعلام شده صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رییسی پنجشنبه شب در یک گفت وگوی تلویزیونی با اعلام این خبر افزود: رنگ سیاه و فوق قرمز در رنگ بندی کرونایی به این معنا بوده که وضعیت قرمز است، اما شاخص آمار ابتلا و بستری کرونا بیش از قرمز می باشد.

رییسی ادامه داد: باید رنگ بندی اعلام شده ستاد ملی مقابله کرونا که از سوی وزارت کشور به استانداری ها ابلاغ می شود، ملاک قرار گیرد البته از نظر تحلیل آماری در 63 شهر شاخص های کرونا بالاتر از قرمز است، اما در رنگ بندی قرمز شدیدترین محدودیت اعمال شده و در این شهر ها محدودیت های جدیدی اعمال نمی شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین با بیان اینکه ما باید برای اجرای محدودیت ها بیشتر تلاش کنیم، گفت: شاخص ها نشان می دهد میزان رعایت پروتکل ها در حال افزایش است و باید محدودیت ها به دقت اجرایی شوند.

رییسی در ادامه به موضوع واکسیسناسیون در کشور اشاره کرد و افزود: عرضه واکسن در دنیا کم است و ما از ابتدای سال قبل درگیر تامین واکسن کرونا بودیم و مذاکرات را انجام دادیم و قول های بسیاری داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سخنگوی ستاد کرونا درباره رنگ بندی جدید شهر ها

توضیحات سخنگوی ستاد کرونا درباره رنگ بندی جدید شهر ها