مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 20:002021-04-15سياسي

دیپلمات چینی: گروه کارشناسی هسته ای بسیار جلوتر از گروه لغو تحریم های ایران هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وانگ کان نماینده چین در نشست کمیسیون برجام روز پنجشنبه در سخنانی درباره دور جدیدی از نشست کمیسیون مشترک برجام از تمامی طرف ها خواست تا بدون اتخاذ هرگونه عامل بر هم زننده، - نماینده چین در نهادهای بین المللی در وین اتریش گفت که گروه کارشناسی هسته ای که وظیفه مشخص کردن اقدامات ایران برای بازگشت به برجام را دارد بسیار جلوتر از گروه کارشناسی لغو تحریم های آمریکا علیه ایران قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، وانگ کان نماینده چین در نشست کمیسیون برجام روز پنجشنبه در سخنانی درباره دور جدیدی از نشست کمیسیون مشترک برجام از تمامی طرف ها خواست تا بدون اتخاذ هرگونه عامل بر هم زننده، سرعت مذاکرات را افزایش داده تا بتوان برنامه جامه اقدام مشترک را به مسیر عادی خود در سریعترین زمان بازگرداند.

وی در ادامه گفت: گروه کارشناسی هسته ای بسیار جلوتر از گروه کارشناسی لغو تحریم ها هستند.

در حال حاضر ما باید تا آنجا که می توانیم در زمینه کار درباره مذاکرات به خصوص در زمینه به صفر رساندن تحریم ها به سرعت به جلو برویم .

نماینده چین در سازمان های بین المللی در وین اتریش اضافه کرد: آمریکا نه تنها باید تمامی تحریم ها علیه ایران را بردارد بلکه همچنین باید دست درازی قضایی علیه نهادها و اشخاص ثالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات چینی: گروه کارشناسی هسته ای بسیار جلوتر از گروه لغو تحریم های ایران هستند

دیپلمات چینی: گروه کارشناسی هسته ای بسیار جلوتر از گروه لغو تحریم های ایران هستند