مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 19:202021-04-15پزشكي

تعداد بیماران کرونایی مازندران به هزار و 625 نفر رسید


طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد 278 بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک هزار و 625 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روند پرشتاب موارد ابتلا و بستری در استان مازندران طی روزهای گذشته شروع شده و کماکان نیز ادامه دارد.

با توجه به شرایط نگران کننده و شکننده مازندران لازم است همه افراد پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده تا شاهد بروز مشکلی نباشیم .

دکتر سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:  طی 24 ساعت گذشته تعداد 233 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد 208 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون  یک هزار و 311 نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 216 نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

موسوی با اشاره به سرعت بالا و سطح وسیع موج چهارم شیوع کرونا نسبت به موج های قبلی بر اعمال سختگیری های بیشتر برای رعایت پروتکل ها تاکید کرد و خواستار رعایت دقیق محدودیت های و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بیماران کرونایی مازندران به هزار و 625 نفر رسید

تعداد بیماران کرونایی مازندران به هزار و 625 نفر رسید