مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 15:102021-04-15ورزشي

شکایت هندی ها از پرسپولیس سر ماجرای نادرشاه


فدراسیون فوتبال هند از باشگاه پرسپولیس به خاطر انتشار یک پست جنجال ساز در صفحه این باشگاه در شبکه های اجتماعی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی و به نقل از نسخه هندی سایت گل، کنفدراسیون فوتبال هند اعلام کرد که از باشگاه پرسپولیس به دلیل انتشار یک پست در فضای مجازی که مضمون آن تبیعیض آمیز و تحقیر آمیز بوده است به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شکایت کرده است.

در این پست که باشگاه پرسپولیس آن را حذف کرده است، به ماجرا فتح هند توسط نادرشاه اشاره و کسب پیروزی نماینده ایران مقابل تیم گوای هند در گروه E لیگ قهرمانان آسیا به غنیمتی بزرگتر از الماس معروف کوه نور تشبیه شده است.

در نامه ارسالی فدراسیون فوتبال هند به AFC که در آن به تخطی باشگاه پرسپولیس از بندهای 50 و 58 اساسنامه اخلاقی و انضباطی AFC اشاره شده، آمده است: فدراسیون فوتبال هند مراتب شکایت خود از رفتار نامناسب باشگاه پرسپولیس، نماینده کشور ایران قبل از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و به طور خاص قبل از سفر به هند را اعلام می دارد.

این باشگاه یکسری پست های مشخص را در صفحه رسمی اش در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که منجر به جریحه دار شدن احساسات مردم هند شده و واکنش رسانه ها را در پی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت هندی ها از پرسپولیس سر ماجرای نادرشاه

شکایت هندی ها از پرسپولیس سر ماجرای نادرشاه