مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 14:352021-04-15فناوري

مشکل تکراری قطعی خطوط تلفن و اینترنت در ایذه و گلایه شهروندان


قطعی تکراری و چند ساعته خطوط تلفن و اینترنت در شهرستان ایذه باعث گلایه شهروندان از وضعیت وجود و درخواست از مسئولان مخابرات استان برای پایان بخشی به این بحران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایذه، از ساعات پیش از ظهر امروز قطعی یکباره تمام خطوط ارتباطی شهرستان ایذه از جمله تلفن های ثابت، سیم کارت اپراتورهای مختلف و اینترنت نوید وقوع یک اتفاق تکراری دیگر در شبکه زیرساخت مخابرات داد.

این قطعی چندین ساعته که آغاز آن از حوالی ساعت 12 ظهر امروز بود باعث قطع 3 ساعته خطوط ارتباط سیم کارت های همراه اول و ادامه یافتن قطعی در سایر سیم کارت ها، تلفن های ثابت و اینترنت شهرستان ایذه شد و ساعت 16 و 30 دقیقه عصر امروز و پس از 5 ساعت وصل شد که اعتراض و گلایه مندی شهروندان را در پی این بی توجهی و عدم راه اندازی خط جایگزین به دنبال داشت.

قطعی خطوط در 5 شهر خوزستان اتفاق افتاد رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به این قطعی چند ساعته خطوط و اینترنت می گوید: این مشکل از ساعت 12 ظهر امروز با قطع فیبر نوری حدفاصل اهواز و رامهرمز به دلیل حفاری بدون هماهنگی یک بیل میکانیکی روی خط اصلی فیبر نوری به وقوع پیوست و باعث ایجاد مشکل در 5 شهر از جمله ایذه، باغملک، رامهرمز، هفتکل و بهبهان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تکراری قطعی خطوط تلفن و اینترنت در ایذه و گلایه شهروندان

مشکل تکراری قطعی خطوط تلفن و اینترنت در ایذه و گلایه شهروندان