مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 14:352021-04-15سياسي

تاثیر مشارکت آموزش و پرورش در سلامت و امنیت انتخابات


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: به عنوان یک وظیفه ملی بحث سلامت و امنیت انتخابات بسیار مهم است و در این زمینه مشارکت آموزش و پرورش به جهت گستردگی و تاثیرگذاری بر جامعه قابل توجه است و باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: به عنوان یک وظیفه ملی بحث سلامت و امنیت انتخابات بسیار مهم است و در این زمینه مشارکت آموزش و پرورش به جهت گستردگی و تاثیرگذاری بر جامعه قابل توجه است و باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

سید احمد احمدی زاده پنج شنبه 26 فروردین در نشست برخط با روسا و اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس گفت: انتظار داریم اهتمام لازم در زمینه مشارکت در انتخابات توسط فرهنگیان استان و کشور انجام شود.

او افزود: برنامه های مشارکت افزا را به نسبت موقعیت و امکانات به ادارارت آموزش و پرورش سراسر استان ارسال خواهیم کرد تا در حوزه انتخابات مناطق و شهرستان ها مورد استفاده قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در سال 1400 سه اولویت کاری ما شامل لزوم تحقق شعار سال، مدیریت مناسب بیماری کرونا و انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مشارکت آموزش و پرورش در سلامت و امنیت انتخابات

تاثیر مشارکت آموزش و پرورش در سلامت و امنیت انتخابات