مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 14:152021-04-15اجتماعي

وزارت آموزش و پرورش پیگیر موضوع بازنشستگی نیروهای دانشسرایی است


مدیرکل آموزش و پرورش فارس به موضوع بازنشستگی که برای نیروهای دانشسرایی به دلیل فاصله خدمت رخ داده، اشاره و اظهار کرد: در این باره به هیچ وجه آموزش و پرورش و شخص وزیر یا معاونین وی نقشی نداشته اند و این رای مربوط به دیوان عدالت اداری است اما وزیر آموزش .

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس به موضوع بازنشستگی که برای نیروهای دانشسرایی به دلیل فاصله خدمت رخ داده، اشاره و اظهار کرد: در این باره به هیچ وجه آموزش و پرورش و شخص وزیر یا معاونین وی نقشی نداشته اند و این رای مربوط به دیوان عدالت اداری است اما وزیر آموزش و پرورش به جد پیگیر ماجراست تا این مسئله را حل و فصل کنند.

فرهاد اسماعیلی پنج شنبه 26 فروردین در دوازدهمین نشست برخط با رؤسا و شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان گفت: از اولویت های اصلی و اقدامات لازم برای آموزش های پس از دوران کرونا که سازمان یونسکو نیز به آن اشاره کرده، یکی شناسایی فعال کودکانی است که از امکانات آموزشی بهره مند نیستند و دیگری شناسایی موانع پیش روی دانش آموزان برای بازگشت به مدرسه است.

او همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه بحث انتخابات نشانگر قدرت دموکراسی کشور ما است و نیروهای فعلی باید با قوت و قدرت به کارشان ادامه دهند، افزود: فرهنگیان باید در انتخابات نقش فعال و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت آموزش و پرورش پیگیر موضوع بازنشستگی نیروهای دانشسرایی است

وزارت آموزش و پرورش پیگیر موضوع بازنشستگی نیروهای دانشسرایی است